Zhorsujuca sa vykonnost?

stano na trillian.eunet.sk stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Červen 17 21:12:09 CEST 1999

Ahojte,

jeden clovek ma s Linuxom problem, ze po niekolkych dnoch
zacne spomalovat, procesy ukazuju stale viac a viac
system time, az je masina viac-menej nepouzitelna.
Bohuzial nepoznam detaily a neviem sa tam lognut
a vyskumat to sam - viem len, ze ma SuSE 5.3,
kde by mohlo byt jadro tak cca 2.0.33 plus-minus
nejake drobne.

Podobne symptomy sa prejavovali u velmi dlhych
log suborov, kedze syslog robi po kazdom
zapise fsync a ten je dost pomaly. To ale
vraj problemom nie je.

Nemate niekto informacie o tom, ci v nejakom
jadre nebola podobne sa prejavujuca chyba,
aby som mu vedel poradit cielene, za cim ist?

Zdravi
--
			Stano