vic nez 64 MB RAM

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 17 22:25:10 CEST 1999

On Thu, 17 Jun 1999, Jan Cervenka wrote:

> Dobry vecer, mam takovou prosbu,
> Koupil jsem si 96 MB RAM a lLINUX od BIOSu detekuje pouze
> 64 MB, v chytre knizce jsem si precetl , ze staci pomoci LILO
> jadru " vysvetlit" parametrem mem=96M (v mem pripade).
> Nemohl by jste mi nekdo poradit, nebo radeji poslat lilo.conf prosim ?????

Prislusna sekce bude vypadat napriklad nejak jako

image=/boot/mujkernel
          label=mujlinux
          append="mem=96M"
          read-only

v /etc/lilo.conf si najdete radek s odpovidajicim image a k nemu si
to pripiste. Po editaci /etc/lilo.conf je nutne znovu spustit lilo.

  Milan Kopacka