programovani - dokumentace

David Stastny stastnd na cs.felk.cvut.cz
Čtvrtek Červen 17 22:27:12 CEST 1999

Ahoj vsem,

rad bych uz konecne zacal pracovat v prostredi Linuxu, ale bohuzel v
programovani pod timto OS jsem opravdu hodne pozadu. Proto se bych se
chtel zeptat, zda existuji nejake publikace, v tistene ci elektronicke
podobe, popisujici programovani pod Linuxem, prip. Unixem. Nejsem rodily
hacker, takze procitat zdrojaku jadra a dalsich budu az v krajni nouzi.

O co mi jde... Potrebuju popis pristupu k hardware jako jsou seriove a
paralelni porty a zarizeni vubec, meziprocesova komunikace, X Window
system (ale ne gnome a gtk), a tak dal.

Pokud nekdo vite, kde nejake knihy o techto tematech koupit prip.
stahnout, a budete chtit, tak mi poslete adresu (web) nebo nazev prodejny,
pokud mozno nekde v Praze.

Diky moc

David