RH 6.0

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pátek Červen 18 13:06:30 CEST 1999

> Zdravim,
> pred casem jsem si zakoupil za 0.15K RH 5.1, nevite nekdo jestli se
> uz
> neprodava RH 6.0?

  Jestli se prodava oficialne v obchodech to nevim, ale myslim ze vam
to nekdo urcite ochotne vypali? Z jakeho jste mesta, on se nekdo ozve.
IMHO pokud si treba chvilku pockate, muzete napsat Milanovi Kerslagrovi
a on vam to vypali a posle na dobirku (ta prvni moznost usetri Milanovi
praci, pokud jste z Brna tak se mi muzete ozvat na soukromy mail).

  Robert

    ___
  /  _  \
 |  / \  |  Robert Vojta     Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne
 |  |"|  |
  \  X  /   tel. 05-45132938, ICQ# 27487409, penguin-at-mendelu-cz
  /`---'\
  O'_|_`O      <=   Kenny   -   South park   -   Best cartoon
   -- --