Bojujeme se SPAMem

Petr Sretr sretr na datis.cdrail.cz
Pátek Červen 18 14:09:47 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:

> Napadlo me, ze by mozna stalo za to i omezit
> domeny z nichz se da MTA (zne) uzivat na
> .cz, ale to mi qmail nevzal (.cz nebo cz
> v rcpthosts) a zacal blokova vse.

rcpthosts se pouziva pro specifikaci domen do kterych
muze kdokoliv pres Vas postovni server poslat zpravu
( pokud v host.allow - pokud pozivate inetd+tcp wrapper
pro spusteni qmail-smtpd - nenapisete radku
tcp-env: IP adresa: setenv = RELAYCLIENT)
a neslouzi k blokovani preposilani zprav od clientu
z jine domeny nez .cz

A co treti moznost udelat to treba tak ze vsem clientum
povolite posilat postu do domeny seznam.cz
(
do rcpthosts napiste :
   seznam.cz
  .seznam.cz
 )
a jen serveru email.seznam.cz povolit zaznamem
v hosts.allow
(
tcp-env: 195.119.180.6: setenv = RELAYCLIENT
)
posilat postu kamkoliv ?