Server

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pátek Červen 18 13:50:39 CEST 1999

> No, asi se rozhodnu pro RH6. Kazdej z vas chvali to, na co si zvykl,
> s cim
> pracuje.
> To je normalni prirozena vec. Mne pride RH6 uzivatelsky velice
> privetivy.
> Oproti napr. RH5.1 je to veliky rozdil!
> Co se tyka balicku, tak je pro me velice dulezite, aby byl snadny
> uprade ci
> zaplata.
> Ono jaksi preinstalovavat webserver, ktery je neustale velice
> zatezovanej,
> by byla asi sebevrazda.

  Pokud budete vyzadovat specifickou konfiguraci vaseho WEB serveru
(jako ze asi jo), tak vam stejne asi nezbyde jina moznost nez stahnout
zdrojaky a prekompilovat treba apache podle vlastnich predstav. Treba
rpmka tezko najdete na inetu ktere vam budou vyhovovat (posledni dobou
uz docela jo, ale porad to neni ono...)

  Robert

    ___
  /  _  \
 |  / \  |  Robert Vojta     Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne
 |  |"|  |
  \  X  /   tel. 05-45132938, ICQ# 27487409, penguin-at-mendelu-cz
  /`---'\
  O'_|_`O      <=   Kenny   -   South park   -   Best cartoon
   -- --