HP WebJetAdmin

Henryk Paluch paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz
Pátek Červen 18 14:08:35 CEST 1999

On 29 May 1999 23:23:01 +0200, Pavel Lisy <pali na tmapy.cz> wrote:
>Mam takovy dotaz.
>Podarilo se vam nekomu to rozbehnout?
>Asi jsem presne nepochopil, jak to ma fungovat. Nedari se mi pri instalaci nove
>tiskarny projit pres zadavani root usera, root hesla a yadani noveho hesla.
>Parad mi to rika, ze jedno z hesel je spatne. Jakeho uzivatele a heslo to po me vlastne
>chce, jak ho zadam.
Dobry den!
  Jeden muj kolega to sice uspesne nainstaloval, ale stejne je to
k nicemu. Na TCP/IP protokolu to nenabizi zadne dalsi sluzby nez ty,
ktere umi HP JetAdmin pres telnet. Takze si tim nikterak nepomuzete
(s vyjimkou peknych cudliku a bitmap)...

S pozdravem
    Henryk Paluch, paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz