uplne OT: Zkousim Solaris

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Červen 18 15:24:55 CEST 1999

On Fri, 18 Jun 1999, Ing.Tomas RETT wrote:

> Mohu se zeptat nekoho znaleho, proc je na

> vlozena do Re: uplne OT: Zkousim Solaris message Options k modulum ?!
>
> Chtel jsem si precist cele tema uplne OT: Zkousim Solaris a ono je
> tam najednou tema jine, v archivu je to takto:
>

> Re: uplne OT: Zkousim Solaris - Alexandr Malusek
>          Re: uplne OT: Zkousim Solaris - Petr Soucek
>               Options k modulum - Petr Simek
>                   Re: Options k modulum - David Rohleder

Jestli ona to nebude moje vina (stydim se). Ale kdyz jsem psal ten
svuj dotaz, tak jsem to udelal formou reply na nejakou zpravu z listu
(Zrejme na tu od p. Soucka) puvodni zpravu jsem vymazal a vymenil
subject. To vse z duvodu lenosti - abych nemusel vyplnovat jmeno
listu .... Ze by tam nekde bylo nejake ID zpravy podle ktere pozna
na kterou zpravu bylo reply delano ? Ale kde ? - ja to ve svem postovnim
klientu (Wpine 3.96) nevidim ani kdyz si zapnu rich header ..