Maskarada a jeji viditelnost

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pátek Červen 18 15:44:30 CEST 1999

Caf,

On Fri, 18 Jun 1999, Martin Mares wrote:

W>   Tak v tom pripade je masquerading predem mimo hru :-))
W>
W>				Have a nice fortnight

Hlboko som sa zamyslel nad touto filozofickou a samozrejme pravdivou vetou..

.. a tak mi napada, ze vlastne ani nie..Tie ip-cky o ktorych bola rec,
zakazane SU.

Ale maskarada nie je router - neriadi sa teda RFC-ckami pre routre.
Maskarada nie je ani implementacia TCP/IP v hostovi..
Takze je to nieco uplne nezavisle, nespomenute ziadnym RFC a teda
v podstate korektne :)

Milan

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk