Maskarada a jeji viditelnost

Pátek Červen 18 15:55:23 CEST 1999

Jan ' Kozo ' Vajda (jvajda na somi.sk) wrote:
: :> WinRoute je pouze prepsani linuxove maskarady do windows, dela 99% veci
: :> stejne. Na jednu stranu semi nelibi to ze to je vykradeni free zdrojaku,
: :> na druhou stranu musim uznat ze diky tomu je to asi nejlepsi firewall pro
: :> windows.
:
: ja musim akurat povedat jednu vec ...
:
: komunikoval som s nejakym obchodnikom od nich s tym, ze ich ze http-proxy vo
: WinRoute ignoruje hlavicky zakazujuce cachovanie dokumentov
: Pragma: no-cache a pod .. a tak isto ignoruje aj expiracne hlavicky .,..
:
: a chlap mi na to odpovedal, ze o tom vedia a ze je to umyselne a setria tym
: poplatky za telefon .. ( co ale v pripade dynamicky generovanych stranok
: znamena uplne zly obsah )
:
: bez komentara ..

Aha, mel bych to upresnit. Ja jsem mel na mysli jadro co dela vw winroute NAT.
Aplikacni nadstavby jako proxy a mailserver jsem nezkoumal.

A jinak z toho obchodnika si nic nedelejte... ja uz jsem v zivote slysel od
obchodniku spoustu zvastu! Vetsinou se to ale vysvetlilo ve chvili kdy jsem
se dokazal probojovat k nekomu z techniku.

Leos Bitto