LPD - job could not be printed

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Pátek Červen 18 16:41:26 CEST 1999

Robert Vojta wrote:

>   co znamena hlaska z jineho stroje? to jako ze tisknete z jednoho
> pomoci lpd na druhem nebo jak?
>   muzete popsat alespon co delate, jak tisknete, kde je pripojena
> tiskarna, atp?

Omlouvam se, asi to nebylo dobre formulovano...ty dva stroje jsou na
sobe nezavisle, tiskarny jsou na obou pripojeny lokalne. Cele to vzniklo
tak, ze se snazim nakonfigurovat OpenVMS masinu tak, aby tiskla na
jednom z techto stroju, je mi celkem jedno, kterem.
Na prvnim ( hlaska "could not..." ) lpd normalne bezi a funguje, ale pri
tisku jobu z VMS se to hryzne s touto hlaskou, Kdyz jsem to chtel
vyzkouset na druhem stroji, kde lpd dosud nebezelo, skoncilo to hlaskou
o neznamem uzivateli a forkovani.

Prvni problem je zrejme svazan s konfiguraci VMS stroje, ale potrebuji
zjistit, na cem vlastne lpd pohori. Druhy problem je zrejme chybna
konfigurace lpd jako takoveho...

Jiri Kulhan

Jiri Kulhan