Diald a maskarada ...

Vaclav Babicky babicky na ipp.cas.cz
Pátek Červen 18 18:17:30 CEST 1999

Hi all,
zkousim spolecne diald a maskaradu, nejak se nemohu dobrat
k zadoucimu vysledku.
Pokud mam v konfiguraci diald pevne prirazene adresy, vse
funguje tak, jak ma. Pokud necham pridelit adresy serverem
(dynamic), funguje mi spojeni pouze z routeru, nikoliv z lokalni site.

Vypada to, jakoby maskarada nezabalila odchazejici pakety
do adresy routeru a ony potom nejsou smerovany zpet do privatni site.
Pokud mi chce a muze nekdo pomoci, budu se detailneji
(vcetne konfigurace) bavit mozna radeji na privatni adrese a do
konference
poslu vysledek. Nevylucuji diskusi ani primo v konferenci.

-bab- (babicky na ipp.cas.cz)