HPLJ4000 (bylo: HP WebJetAdmin) (reseni)

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pátek Červen 18 18:22:54 CEST 1999

> Rekl bych ze mate smulu - vyrobci tiskaren a printerserveru na

  Rekl bych ze nemam, Kron mi poslal mail nasledujiciho razeni podle
ktereho to lze udelat.

--Kron--mail--end--
Nemame sice lj4000 ale vsechny nase lj[45]* funguji tak, ze IP adresu
si ziskavaji pres bootp, ktere jim nuti jeste polozku:
T144="lj5.cnf"

tedy neco jako:
lj5:\
        hn:\
        ht=ether:\
        vm=rfc1048:\
        ha=...:\
        ip=...:\
        sm=...:\
        gw=...:\
        lg=...:\
        T144="lj5.cnf"

a tiskarna si pak pres tftp stahne soubor:
/tftpboot/lj5.cnf

ktery obsahuje radek:
allow:  147.251.48.140
--Kron--mail--end--

  Takze to asi lze, ale pres ovladaci panel to nejde, protoze to zadne
takove volby nema, tzn. snad jedine reseni je toto.

  Robert

    ___
  /  _  \
 |  / \  |  Robert Vojta     Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne
 |  |"|  |
  \  X  /   tel. 05-45132938, ICQ# 27487409, penguin-at-mendelu-cz
  /`---'\
  O'_|_`O      <=   Kenny   -   South park   -   Best cartoon
   -- --