RH 6.0

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pátek Červen 18 18:39:24 CEST 1999

> Dnes jsem sel v Brne po Veveri a narazil jsem na obchod Gigatech
> (nebo
> nejak tak), kde meli velkymi pismeny napsane LINUX a mensimi Redhat
> 6.0 Hedwig.

  Taky sem videl, ale nechtel sem rikat, je to totiz podle mne komerce,
neboli reklama nejake firme. Kdyz nekdo nebude vedet kde to sehnat tak
se vlastne vrhne na hledani te firmy a koupi si to tam. Tzn. docela
velka reklama, protoze tedka se nam nejak zacina linux rozmahat a
konferenci cte cim dal vice lidi.

  Robert

P.S. Zadny flame war prosim

    ___
  /  _  \
 |  / \  |  Robert Vojta     Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne
 |  |"|  |
  \  X  /   tel. 05-45132938, ICQ# 27487409, penguin-at-mendelu-cz
  /`---'\
  O'_|_`O      <=   Kenny   -   South park   -   Best cartoon
   -- --