Hledání frází v archivu konference

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pátek Červen 18 19:35:43 CEST 1999

tvalusek na vs.inext.cz (Tomas Valusek) writes:

> Mimochodem, má tu někdo zkušenost se soužitím Linuxu a Ontrak Disk Manageru,
> ať nemusím prohledávat tu horu? Ze Seagate mi napsali, že se tihle dva
> nemají rádi.

No asi na prvni pohled ne, ale da se to donutit aby to spolu pekne fungovalo
a bootovalo to z disku. Ja jsem (uz je tomu nejaky rok) mel 386 + 850MB +
+ Seagate Ontrack a rozchodil jsem to. Aby to fungovalo je treba:

Pokud se Ontrack nainstaluje na cisty disk, zformatuje si jej v nejakem svem
formatu (myslim ze tomu rika "Dynamic-DDO"). S tim si Linux rozumet asi nebude.
V dm se ale da (myslim ze nekde v advanced options) toto odstranit (trva
to dost dlouho), takze disk bude uplne normalni LBA. No a pak uz staci jej
pouze rozdelit nainstalovat Linux, a dalsi OS-like nesmysly a muzete vesele
bootovat.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *