Dve siet.karty typu NE2000

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pátek Červen 18 19:35:40 CEST 1999

Martin Och <martin.och na cs-compex.cz> writes:

> Resil jsem stejny problem, a mel jsem ty same vysledky.
> Nakonec jsem to vzdal a druhou kartu jsem dal jineho typu.
> Vsefungovalo OK.
>
> Jestli nechcete dale laborovat vrele doporucuji tento postup :))

Ja mam v jednom servriku dve NE2000 a funguji pekne. V /etc/conf.modules
jsem zadal

alias eth0 ne
alias eth1 en
options ne io=0x280,0x320

Pokud jeste v inicializacnich scriptech nekde explicitne nezavedete ovladac:
$ insmod ne
pak se sitovky zjistuji az v okamziku konfigurace IP adres!!!!.

Proto vyzkousejte jako root po startu jeste zadat treba:

ifconfig eth1 192.168.1.1 netmask 255.255.255.0

Podle me by to pak uz sitovku najit melo.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *