Nejasnost v /proc/interupts

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Sobota Červen 19 15:18:09 CEST 1999

Zdravim,

> na irq 4 mi visi ttyS0 - modem a pppd.
> pokud si vypisu /proc/interupts tak tam o irq 4 neni ani
> zminka. Po setserial ttyS0 irq 4 se najednou v
> /proc/interupts objevi irq 4 a snad je tem i pocet preruseni
> ktere prisly. Proc neni  v /proc/interupts ani zminka o
> preruseni, ktere normalne chodi (doufam).

   V /proc/interrupts se zminuji pouze interrupty, ktere ma momentalne
nejaky driver alokovane, coz seriovy driver cini pouze tehdy, kdyz
prislusny port nekdo otevre.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"REALITY.SYS corrupted - reboot Universe (Y/N)?"