dlouhe nazvy na VFAT

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Červen 21 10:57:38 CEST 1999

Preji krasny den !

Zkousel jsem vytvorit dlouhe nazvy na logickem disku s Win95 a dopadl
jsem takto (DIR) :

KJDHDJ~1      <ADRESÁŘ>     21.06.99 8.42 kjdhdjkfhgkj
djkfhgjkdfhg djkhgfkdjf hg jkdfhgjkfldh
ODIJFH~1      <ADRESÁŘ>     21.06.99 8.42 odijfhgkldhfghdfklugh
dfjghdfjkghdkl jfhgkldjfhg

To je IMHO spravny vysledek, protoze se "kratky" nazev vytvoril z
dlouheho zkracenim a doplnenim "~1". A hlavne je to funkcni i u
starsich DOS programu, nepodporujicich dlouhe nazvy.

Kdyz jsem ale zkusil pouzit cestinu, mam tento vysledek :
ý|Ŕ°żř~1     <ADRESÁŘ>     21.06.99 8.42 ěščřžýáíé
ÚÝßřż°~1      <ADRESÁŘ>     21.06.99 8.42 éíáýžřčšě

(Pro ty, kterym se nezobrazuje diakritika : Dlouhy nazev je horni
rada malych pismen na klavesach 2,3..0 a zpet.)

Problem je v kratkem nazvu - jsou v nem nesmysly. Takovy adresar pak
neni pristupny z DOS aplikaci, ale napr. Pruzkumnik se s tim vyrovna.
Pristup z linuxove konzole je samozrejme bez problemu.

SW : RH 6.0
/etc/fstab :
/dev/hda4	/mnt/win95 vfat defaults,noexec,user,iocharset=iso8859-2 0
0

/etc/sysconfig/i18n :
LANG=cs_CZ
LINGUAS=cs_CZ