SCSI Initio 9100UW

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Červen 21 11:17:31 CEST 1999

On 19 Jun 1999, Pavel Janik ml. wrote:
> disky, scanner, tehdy jsem mel 2.1.hodne_moc). Problem byl pouze s
> vypalovackou Yamaha (???? - presný typ si nepamatuji, ale mohu
> zjistit). Komunikoval jsem primo se clovekem, který ten driver delal a
> potvrdil mi, ze to je jedine zarizeni, se kterým to ma podle jeho
> informaci problemy.

Ted jsem vyzkousel nekolik 9100UW a zda se, ze funguji dobre. Pravda, ze
jsem zkousel jen disk/tape, ale kolega zkousel i nejakou (nevim jakou)
vypalovacku (ten ovsem pouzil FreeBSD). Je fakt, ze s jadry
2.2pre az 2.2.1 (nevim presne s kterym) mi to v Linuxu nefungovalo
vubec a na danem ovladaci to tuhlo. Fajn na tomhle Initiu je, ze
se zda byt srovnatelne s porovnatelnym Adaptecem, ale stoji polovic :-)
(Navic lide, kteri to delaji stejne prchli od Adaptecu :))))
--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/