Joliet FS a velka pismena

Dzon dzon na writeme.com
Pondělí Červen 21 13:11:17 CEST 1999

Ahoj,
mam prob:
Pokud namountuju CDcko jako Joliet FS a mam rekneme adresar s filenames
DOS 8+3, zobrazi se mi VELKYMI PISMENY, coz je pro mne dost neprijemne
a zdrzujici [remount -o nojoliet]. Chapu ze Joliet nemusi mit v jistych
pripadech moznost zjistit informace o velikosti znaku ve filename
[pokud se v pripade 8+3 na to CD proste nevypali], ale proc to musi
implicitne psat velkymi, proc ne malymi, coz je IMHO mnohem
pouzitelnejsi?
Vedel byste nekdo o nejake moznosti tohle upravit? Nevyhybam se ani
zasahum do jadra [joliet.c?], musi to byt jeden dva radky, ja ale nejsem
v C natolik dobry abych si to 'lajznul'.

Dik moc za radu, fakt me to rozciluje :-(

--

				  -Dzon
                             dzon na writeme.com