JBuilder 3

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Červen 21 13:21:56 CEST 1999

Dne 21. 6. 1999 Robert Vojta napsal:

> Zdravim,
>   takze podle mych poslednich informaci ma v nejblizsi dobe (radove
>  2-3 mesice) vyjit JBuilder 3 pro Solaris nasledovan verzi pro oblibeny
> operacni system a tim je, tusite spravne, Linux ;-)) Kdo dela v Jave,
> ma tu konecne nejaky poradny RAD nastroj.

No ja tedy nevim, ale Netbeans snad neni tak spatna zalezitost, ne? AFAIK
JBuilder pro Linux ma byt take napsany v Jave, takze jedine, co mluvi proti
Netbeans, tedy velka HW narocnost, se zrejme JBuilderem nevyresi.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison