Qt programming

Martin Špirk spirk na kla.pvt.cz
Pondělí Červen 21 14:24:06 CEST 1999

Dne Po, 21 červen 1999 jste napsal(a):

>Zabyvate se nekdo programovanim pod Qt knihovnou ?? Tenhle toolkit se mi
>dost libi a tak jsem to zacal zkouset, ale sam samotinky vetsinou brzo
>uvaznu. Tak se ptam, jesli si s tim taky nekdo hraje ??

Jo u nas s tim delame, resp. zaciname (asi 2 mesice). Takze pripadne dotazy na
me muzete smerovat, pokud budu vedet poradim. Sam jsem rad ze se nekdo ozval,
taky bych obcas potreboval konzultaci, nejlepe kdyby nekdo vedel o ceske
konferenci ..

Napr. pokud by nekdo 100% vedel jak je s rusenim objektu (widgetu). Podle
studia zdrojaku mam dojem ze widget pri destrukci (delete) rusi i vsechny sve
deti, ale potreboval bych to vedet jiste... Ve zdrojacich KDE jsem videl ze
nekdo deti (labely, lineedity apod.) deletuje rucne a nekdo ne, tak nevim co je
vlastne spravne...

			Martin