maskarada na linuxe s dvomi privatnymi sietami

Pondělí Červen 21 14:50:02 CEST 1999

No Comment Group, s.r.o. / Sales Department (sales na nocomment.sk) wrote:
:
: z vetvy 192.168.11.0, ked dam request na www.nieco.sk co je smerovane na
: (verejnaIP):80 je to v pohode,

Protoze to jde pres ten maskaradujici router. Mimochodem, vsiml jste si
ze se vam maskaraduje i pristup mezi sitemi 192.168.10.x a 192.168.11.x?
Side effect je ze funguje ze site 192.168.11.x pristup na ten webserver.

, ale z podsiete 192.168.10.0 (do ktorej to je
: presmerovane z verejnej IP) sa to niekde strati... resp. browser taha
: a taha a nic.

To je znamy problem ktery vyplyva z principu fungovani ipportfw. Ja to resim
tak ze na vnitrnim DNS serevru zaregistruji pro ten www server jeho pravou
IP adresu. Nic jineho me zatim nenapadlo.

Leos Bitto