Joliet FS a velka pismena

Pondělí Červen 21 14:55:58 CEST 1999

Dzon (dzon na writeme.com) wrote:
: Ahoj,
: mam prob:
: Pokud namountuju CDcko jako Joliet FS a mam rekneme adresar s filenames
: DOS 8+3, zobrazi se mi VELKYMI PISMENY, coz je pro mne dost neprijemne
: a zdrzujici [remount -o nojoliet]. Chapu ze Joliet nemusi mit v jistych
: pripadech moznost zjistit informace o velikosti znaku ve filename
: [pokud se v pripade 8+3 na to CD proste nevypali], ale proc to musi
: implicitne psat velkymi, proc ne malymi, coz je IMHO mnohem
: pouzitelnejsi?

Ahoj Dzone,

tohle je trosku problemek... uz driv jsem se s necim podobnym trapil a
zjistil jsem ze Linux proste to CD ukaze tak jak je vypalene. A nektere
vypalovaci programy to proste takhle vypaluji. :-( Od te doby co palim
pod Linuxem takove problemy nemam. :-)

Leos