NIC

Jara jara na faster.cz
Pondělí Červen 21 15:21:10 CEST 1999

To je a zaroven neni jednoduche. /dev/eth0 s driverem nema az tak
mnoho spolecneho.
Bude zalezet take na tom , jestli mate prelozen vhodny modul pro Vasi
NIC. Moduly najdete
v /usr/src/linux/drivers/net . Modul pro 3Com 3c509 se napriklad
jmenuje 3c509.o , pro NE2000
ne.o a pod.
Driver sitove karty zavedete prikazem insmod nebo modprobe ,
odstranite jej prikazem rmmod a o
jeho uspesnem natazeni se muzete presvedcit prikazem lsmod. Bude
potreba  si take pohrat i se souborem /etc/conf.modules.
Dale doporucuji prostudovat prikazy , resp. skripty  ifup , ifconfig ,
ev. route.
Prostudujte si LDP (Linux documentation project ) . Je to ke stazeni
nekde
na zive.cpress.cz (pokud se nemylim) , je to cesky a poskytne velmi
uzitecne informace nejenom
o vyse zminenem problemu.

S pozdravem

----------- GSM : 0603 434828 ---------