skoleni

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 21 15:46:22 CEST 1999

On Mon, 21 Jun 1999, Roman Mosnicka wrote:

> Ahoj
> muzete mi nekdo poradit, jestli existuji skoleni na linux,
> pripadne kdo je porada ?
> K linuxu je sice spousta dokumentace, ale zabira mi moc casu se
> se dostat pres zacatek.
>
> Dekuji a s pozdravem Roman Mosnicka

Doporucuji alespon jedno z nasledujiciho:

1) Existuji pomerne slusne knihy typu "UNIX a jazyk C", "Zaciname s
Linuxem" atd. ... nemam prehled, jak se ktera jmenuje presne, ale drzel
jsem jiz _nekolik_ velice slusnych knih na toto tema ...

2) Nejaky seminar na nejake VS. Napriklad na MFF UK probiha kazdy rok
jednosemestralni (letni) seminar "Uvod do UNIXu a TCP/IP" ...

Pochybuji, ze existuje nejake komercni skoleni typu "sekretarka + MS Word
+ Excel" apod.

Zdravim

--
 |           Martin Mačok                            |