Apache jako nahrada ASP

Jara jara na faster.cz
Pondělí Červen 21 15:58:28 CEST 1999

>Mam dotazy:
>1. Potrebuji nejspis apache, mod_php3, nejakou databazi
>(MySQL? PostgreSQL?). Potrebuji jeste neco dalsiho?
>(mod_czech nepotrebuji - nema to byt v cestine) Lze to pro RH5.x
>jen nainstalovat z RPM, nebo je lepsi vyjit z tarballu?

Nic dalsiho potreba neni , snad bych jen doporucil
http://phplib.shonline.de/
pro seznameni se s PHP je to dost dobre.
Ja bych spise doporucil kompilaci , ale to berte jako muj nicim
nepodlozeny nazor.
Jak postupovat je v dokumentaci (viz nize ) , a kdyz se to podarilo i
me :o) ...
I kdyz ... tvurci MySQL tvrdi , ze jejich binarni verze je o neco
 nepamatuji si presne,
ale mam pocit ze snad az o 20% ) rychlejsi nez kompilovana ...

>2. Pokud by se k bodu 1 vztahovalo nejake chytre povidani pro
>zacatecniky (muze byt v anglictine), reknete prosim URL.

V dokumentaci k Apachi , PHP3 a MySQL je povidani dost a dost.

>3. Puvodne byly databaze v Accessu. Lze bud
>a. pristupovat k Accessovym databazim zpod Linuxu?
>b. vyvezt pres SQL tuto databazi zpod WinNT?
>c. importovat/exportovat .mdb databazi z najeke linuxoidni
>databaze (bod 1)?

C je spravne :o)) (asi) . K MySQL existuje primo od tvurcu ODBC
driver,
takze v Accessu mate pristup k obema databazim a muzete vesele
importovat/exportovat. Mozna o neco smutneji , nejak extra jsem to
nezkousel ,
ale par set tisic zaznamu jsem tim na zkousku prohnal a fungovalo to.

Jinak jsem jeste nekde na Freshmeatu (pokud se nemylim) narazil na
nejakou zminku o .asp > .php3 konvertoru ... me tu ale aspy nerostou
takze to nejak zvlast nevybudilo moji pozornost a nezkousel jsem to.

To je vse , vic nevim

S pozdravem

----------- GSM : 0603 434828 ---------
-- email : jara na faster.cz --------------