System.map

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Červen 21 16:10:03 CEST 1999

macok na kocour.ms.mff.cuni.cz (Martin Macok) writes:

> Tomu nerozumim, k cemu je to dobre? Pokud uz to (aktualni) jadro nabehlo a
> naslo/nenaslo System.map-* , a az potom budete linkovat nejake System.map,
> tak to nebude mit zadny efekt ... Nebo snad tento link vytvarite jeste
> pred restartem?

Proc by to nemelo mit efekt? System.map slouzi pouze k prekladu adres
na jmena procedur a ctou je programy jako ps a spol (nebo
ksymoops). Jadro s timto souborem vubec nemusi pracovat. Takze ve
chvili, kdy nabiha system si udelam symbolicky link a ps mi bude
ukazovat spravne procedury.

> Ja osobne mam v /boot/ soubory System.map-2.[02].xy[abcd] a kazde jadro si
> po spusteni samo sahne po spravne verzi (at uz link System.map ->
> System.map-<aktualni> existuje nebo ne) a samo si rozlisuje mezi ruznymi
> verzemi stejneho jadra (odlisim je napriklad priponami a, b, c ...)

Opravdu jadro nacita System.map* , nebo jsou to programy, ktere pouzivate?

Brno, Czech Republic