OT: mail routing

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Červen 21 18:31:47 CEST 1999

Dne 21. 6. 1999 Petr Novotny napsal:

> pokud vam pripada routovani posty podle A nejak "broken" (a to
> dokonce tak, abyste to psali uzivatelovi), tak mi reknete, jak ma
> podle vas pocitac prijimat postu sam pro sebe. Vzhledem k tomu,
> ze MX ma ukazovat na A, tak by stroj mail.domena.cz mel zaznam
> asi jako
>
> mail    IN   MX  10  mail
> 	IN  A  192.168.0.1
>
> Tedy zaznam ukazujici sam na sebe. Za logicke to nepovazuji. Vy
> ano?

Na tom nevidim zrovna u MX nic spatneho. Napriklad u CNAME je to
samozrejme nesmysl, ale v tomto pripade mi to pripada v pohode.
Pokud bych si to prevedl do "lidske" vety, bude to znit takhle:

postu pro mail.domena.cz dorucuj na stroj mail.domena.cz

Tato veta je sice trosku kostrbata, nicmene logicky spravna :)

Proste prvni "mail" vymezuje a druhy definuje, coz si neodporuje.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison