OT: mail routing

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Červen 21 19:38:09 CEST 1999

Petr.Novotny na antek.cz (Petr Novotny) writes:

> Jo, o tom nepochybuju. Ta veta je natolik logicky spravna, az je
> _samozrejma_. A proc cpat do konfiguraku samozrejmosti, a jejich
> prenasenim zahlcovat linky?

Jak zahlcovat linky? Nejdriv se musim zeptat na MX. Pak se musim
zeptat na A. Je to tak v obou pripadech.

MX oznacuje sluzbu, ktera nemusi byt samozrejma (nebo nemusela byt). Takze
pokud MX neexistuje, tak by spravne chovani bylo takove: MX
neexistuje, tudiz postu do teto domeny nikdo nechce. Tak ji
nedorucujme. Nejsu si jisty, ale myslim, ze timto zpusobem se choval
treba exim.

Brno, Czech Republic