XFree 3.3.3.1 (padavost)

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Červen 22 09:40:00 CEST 1999

>     Chtel bych se zeptat jestli jsem jediny, kteremu tahle verze
> Xsek docela casto (na un*xovy software) pada.  Mam Debian 2.2,
> glibc 2.1, xserver s3, karta s3 Trio64.  Pouzivam gnome, ale tim
> to neni protoze Xsa padaji i s jinymi WM.  Docela me to stve,
> takze pokud by nekdo vedel reseni, tak sem s nim.
Řešením je vyměna karty za starší S3 a použití driveru S3, protože SVGA má v kódu
pro S3 chyby, projevující se tuhnutím celého systému. Chyba prý bude řešena až v
XFree ve verzi 4.x, který právě probíhá. Ještě tu někdo naznačoval možnost
nakonfigurovat vše přes framebuffer, ale tomu už vůbec nerozumím.

Pokud se pletu, tak mě opravte.

Pavel Lisý

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe