Server

Úterý Červen 22 09:33:45 CEST 1999

Matus fantomas Uhlar napsal:
> Zakkr <zakkr na zf.jcu.cz> wrote:
> ->> ->  Proti Debianu muze mluvit jeho uzivatelske rozhrani pro instalaci packages
> ->> -> a to program na trapeni uzivatelu 'dselect'.
> ->>
> ->> dselect proti debianu ? kedysi to bol dolezity argument PRE debian. zatial
> ->> som na spravu balikov nevidel nic lepsie.
>
> ->  To, ze nic lepsiho neni (tedy mysleno rozhrani) tak to neznamena, ze
> -> dselect je nejak super....
>
> ale stale to znamena ze nie je nic lepsie...

No, ono je. V grafice je jiz velmi dobre pouzitelny gnome-apt (je v unstable).
Jenze kdo chce bezet Xka pod rootem :((.
Pro textovy rezim se pry nekde vali aspon tri programy. Pokud vim, tak v
distribuci je nyni alespon jeden z nich - apt-find, i kdyz se mi zatim nezda
moc pouzitelny.

> -> A hlavne od 'kedysi' do dneska uz prece jen
> -> nejaky ten cas ubehl.
>
> plati to o dselecte este stale ? (ze nie je nic lepsie)
>
> obcas sice ma nejake problemy, nuz ale dovod bude hlavne v roznych

primarnim problemen dselectu je, ze porad otravuje na Suggests:. Jinak s nim
zas takove problemy nejsou.

> zavislostiach roznych balikov na inych roznych balikoch...

Taky pravda.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz