Ceska klavesnice

Milan Cermak student CERMAKM1 na feld.cvut.cz
Úterý Červen 22 10:08:17 CEST 1999

> Ja bych rek, ze cz-lat2 ma prepinani na Pause, resp. ja AltGr.
> Ta je qwerty. Existuje take qwertz verse cz-us-qwertz. TO je to,
> co hledas.

Ted nevim, ale jestli se nepletu, tak tyhle mapy maji bud ceskou i
americkou qwerty nebo qwertz. Ja bych chtel mapu, ktera by mela
ceskou qwertz a americkou qwerty. Takovou jsem nenasel, ale asi jsem
se spatne dival.

> CO znamenaji vsechny upgravy?

To jsem provadel rucni upravy podle "Czech-HOWTO".

                                                Milan Cermak