routed: packet from unknown router a.b.c.d

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Úterý Červen 22 11:04:42 CEST 1999

>Kdyz to funguje jako jednoduchy router , tak to take vyreste
>jednoduse.
>Vyhodte routed , nastavte staticke routy ( spravne :o) , a mate pokoj.

Ehm, tim pojmem jednoduchy router jsem myslel, ze nepotrebuju RIP 2 nebo OSPF
takze nepotrebuju gated, ale staci mi routed, jinak ty tabulky moc staticke
nejsou :)

Jde mi jen o to, jestli jsem se prehledl a routed lze nejakou konfiguraci
donutit aby ten syslog neplnil a cim to vlastne presne je.

Frantisek Dufka
Save the whales. Feed the hungry. Free the mallocs.