ipx + ncpfs vs. RH 6.0

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Červen 22 13:36:44 CEST 1999

Preji krasny den a lepsi pocasi nez je ted !

Zkousim provozovat (pomerne uspesne :) emulator mars na stroji :
HW : 486/66(80), 32 MB RAM ...
SW: RH 5.1 + upravy
Konkretne jde o balicky ipxutils-2.2.0-1, mars-nwe-0.99pl10-1 a
ncpfs-2.2.0-1

V teto sestave to slape, jak ma. Tedy aspon to tak vypada.

Zkousel jsem udelat jeste jeden server postaveny na RH 6.0 (balicky
ipxutils-2.2.0.12-5, mars-nwe-0.99pl15-3 a ncpfs-2.2.0.12-5).
Samotny mars byl videt z ostatnich stanic, ale na tomto stroji
nefungovalo nic s IPX - prikaz slist hlasil neco jako 'no server
found in ncp_open', ncpmount se zarazil a nedelal nic ...
Nekolikrat jsem menil konfuguraci, ale nic se nedelo. Nakonec mi
pomohlo zkompilovat ncpfs-2.2.0.16. Od te chvile se zase vsechno
chova korektne.

Mate nekdo podobnou zkusenost ?
Povedlo se nekomu zprovoznit pristup na NW s balicky z RH6.0 ?
Dal by se udelat upgrade ncpfs v RH60cz ?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s