Oficial RedHat - kde koupit?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Červen 22 13:44:19 CEST 1999

On Mon, 21 Jun 1999, Slavek Banko wrote:

> Delam to sice velmi nerad, ale http://www.redhat.com ani
> http://altavista.digital.com nepomohly...
>
> Muze mne nekdo na soukromou adresu prozradit, kde (nejlepe v Praze) se da
> koupit Oficial RedHat Linux?

Protoze to bude jste chvili trvat, nez bude Linux k dostani v kazde (
dobre) trafice :))) tak bych navrhoval, aby se zridil jednoduchy seznam
tech mist, zvlaste pro mimoprazske zajemce, kde je mozne RedHat zakoupit.
Samozrejme lze sehnat RH na dobirku, ale preci by jen nejaky seznam
neskodil.

Naprosto idealnim mistem by byla domena redhat.cz. Jiz nas majitel domeny
ubezpecil, ze s domenou nemini provadet nekale praktiky, takze vyuziti k
temto ucelum by bylo velice zadouci.

Stacil by jednoduchy odkaz na danou firmu a muzou se tam take pridat
pridat informace, ze seznam provozu prave majitel domeny, aby na tom nebyl
taky skodny...

Je to hodne nerealne reseni? Myslite si, ze to je zbytecne, delat takovyto
seznam?

Sice jsem uz skoro mimo puvodni tema Linuxu, ale propagace k tomu take
patri, i kdyz vedena komercni cestou.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |