RPM pro Qmail a ezmlm

Pavel Kindermann paki na daxta.cz
Úterý Červen 22 14:52:35 CEST 1999

Pekne odpoledne,

z vlastni nedavne zkusenosti nedoporucuji poustet se do Qmailu pres RPM.
Jak tu nedavno zaznelo, je dobre hned zpocatku pochopit princip fungovani qmailu, spolupraci jednotlivych modulu, ridici soubory atd. A v tom mi RPM podoba nepomohla, ba prave naopak. Pomoci RPM jsem sice dosahl rychle instalace, ale rozbalovani nove cerne krabicky mi trvalo prilis dlouho (a to jeste Petr Novotny pomahal a prerezaval zauzlovane provazky ;-).

Pochopitelne si nemyslim, ze to takhle musi pusobit na kazdeho. Ale je to zkusenost jednoho linuxoveho zelenace.

Uzitecny navod je na
	http://www.flounder.net/qmail/qmail-howto.html

Kdybyste prece jen chtel RPM, tak ja jsem zacal tady:
	http://rucus.ru.ac.za/qmail/summersoft.html

Zdravi
Pavel K.