ANNOUNCE & PRUZKUM zajemcu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červen 22 15:23:45 CEST 1999

On Tue, 22 Jun 1999, Jakub Dadak wrote:

> Zdravim,
>
>  pouzivame ve firme pro monitorovani vseho mozneho mrtg, ktery cte vetsinu
> udaju o trafficu z okolnich routeru, ktere maji nastavena pomoci
> ipchains pravidla s countery na prenos byty a paketu.
>
> Vsechno krasne funguje akorat se spravou je to trosku horsi kdyz mate treba
> 50-100 nejruznejsich grafu, meni se adresy atd.

Mne na mrtg trapi tohle - mam na routeru nekolik virtulanich ATM
interfejsu, neco se zmeni a ty cisla interfejsu se zmeni taky a tim
padem i cisla u generovanych GIFu. Kdyz mam pak html stranku s odkazy
na daily GIFy jednotlivych interfejsu, musim to jeden podruhem prozkoumat
(co je ted ktery) a v html souboru prepsat. Potreboval bych neco jako
automatickou synchronizaci podle description nebo neceho. Aby kdyz na
CISCU uvedu u inteface description XXX tak aby mi to vygenerovalo
novy html soubor a priradilo nazev XXX k prislusnemu grafu.