Q: ipchains & MASQ

Martin Krumpolec krumpo na pobox.sk
Úterý Červen 22 18:18:49 CEST 1999

> Mozna to bude tim, ze portfw funguje jen "z venku". Tim myslim spojeni,
> ktera nepochazeji se stroje, ktery dela ten firewall. Konzultoval
> jsem tuto vlastnost s autorem a ten rika, ze je to opak masquarade
> a ze je to dobre. Zkuste si to mimo firewall.

  Cize "portfw"-nuty packet sa nemusi objavit vo forward chain ?
  Ale problem je ten, ze som to skusal aj z ineho stroja a ziaden
  uspech. Ako musi byt nastaveny masquarading, aby siel portforwarding ?

  *sigh* Pravdepodobne budem musiet konzultovat kernel source, aby som
  pochopil ako to vlastne funguje v pripade MASQ + portfw ...

Martin

--
Martin Krumpolec <krumpo na pobox.sk>