Q: ipchains & MASQ

Martin Krumpolec krumpo na pobox.sk
Úterý Červen 22 19:43:14 CEST 1999

> : Ale problem je ten, ze som to skusal aj z ineho stroja a ziaden uspech.
>
> Musi to byt ze stroje ktery je na jine siti nez cilovy pocitac. Nebo jinak
> receno, ten pocitac na kterem bezi portfw musi byt mezi klientem a serverem.

  Myslim ze aj tato podmienka bola splnena, portfw aj klient bezali
  v 172.16.0.0/20, kym server (ciel) bezi v 10.0.0.0/24 ...
  Dufam ze nevadi, ze medzi portfw a serverom je este niekolko routerov,
  ale z portfw masiny sa v pohode spojim s cielovym portom ...

  Cize problem bude asi niekde inde, aj najskor v tych ipchains pravidlach.
  (konfiguracia kernelu je v poriadku, kontroloval som to aj podla
  ipchains a ipmasq HOWTOs, distribucia je Slackware 4 s dostatocnyme
  novymi verziami utilit - ipchains a ipmasqadm)

  Este niekto nejake napady ? (dost mi na to zalezi, aby to behalo ;)

Dakujem

Martin

--
Martin Krumpolec <krumpo na pobox.sk>