riesenie dial-up servera

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Červen 22 02:21:23 CEST 1999

> Nema tu niekto uz spisane resp. niekolko x raz zvladnute instalovanie
> servera, ktory pripaja malu siet do internetu ? Proste taky nejaky
> blbovzdorny postup typu nainstaluj toto potom toto. resp. aj nejake skripty
> z vlastnej tvorby na obhospodarenie zakladnych funkcii tohoto stroja. o co

pppd + fetchmail + procmail + sendmail + smartcache (nebo squid)

- konfigurace pppd je popsana napr. v:
  man pppd, moji homepage, PPP Howto, ISP Hookup Howto
- fetchmail a procmail maji velice dobre manualove stranky i s priklady
- sendmail muzete zkonfigurovat podle homepage Davida Sauera (URL z hlavy
  nevim)
- smartcache je docela dobra proxy pro dial-up, muzete ale pozit i dalsi
  (squid, rabbit ...)

> mi ide: proste prihlasenie sa na server na zaklade poziadavky zo siete,  pri

diald, podivejte se na fontan.cz/diald.

--
                                   David Kuzela