VDK (was Qt programming)

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Středa Červen 23 08:43:47 CEST 1999

Přeji krásný den,

: >Zabyvate se nekdo programovanim pod Qt knihovnou ?? Tenhle toolkit se mi
: >dost libi a tak jsem to zacal zkouset, ale sam samotinky vetsinou brzo
: >uvaznu. Tak se ptam, jesli si s tim taky nekdo hraje ??
: taky bych obcas potreboval konzultaci, nejlepe kdyby nekdo vedel o ceske
:  konferenci ..

   Když už jsme u konferencí a programování v Xech, používá někdo v České
republice VDK? (http://www.guest.net/homepages/mmotta/VDKHome/)

                                                 Věroš
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>     http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno