UCW-CS a Scaron

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Červen 23 10:23:22 CEST 1999

Zdravim,

> mam tu mensi problemek s ucw cestinou.
> Ta potvora mi nechce psat S s hackem pomoci
> Caps-Shift-s. Kdyz pouziju mapu cz-type pak
> pres mrtvou klavesu to chodi.

> Koukal jsem na to pomoci showkey a kdyz
> zmacknu to Caps-Shift-s dostanu je kody
> CapsLocku a Shiftu ale to 's' se tam neobjevi.
> Pro jina pismena to chodi.

> Netusite kde je zakopan pes?

   S nejvetsi pravdepobnosti to je bug klavesnice jako takove, ktera
proste tuto kombinaci neni schopna dekodovat :-(

   Zkuste budto pravy shift misto leveho a nebo pustit shift drive
nez 'S', oboji obvykle pomuze.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"It's a lemon tree, my dear Watson." -- Sherlock Holmes (?)