bezdratove propojeni II

Jiri Moser moser na aev.cz
Středa Červen 23 10:27:39 CEST 1999

> Domivam se ze mluvime o pasmu 2.4GHz, spread spectrum.
> Jelikoz je na toto pasmo vydan generalni pardon, CTU ani nikdo jiny se
> nejakym merenim zabyvat nebude. A pokud bude nekdo rusit tomu druhemu jeho
> Wlan komunikaci, maji celkem smulu, a musi se dohodnout mezi sebou. Od toho
> to je verejne pasmo.

Generalni povoleni sice definuje pasmo jako verejne, ale take definuje pravidla
za kterych lze zarizeni v tomto pasmu pouzivat (m.j. homologace daneho
zarizeni). Ti ze je pasmo verejne neznamena, ze si tam kazdy muze vysilat jak
chce a cim chce, ale ze pri splneni vyse zminenych podminek nemusi zadat CTU o
povoleni, pridel kmitoctu a proto take nemusi za pouzivani CTU platit. Cili
pokud se budou 2 rusit a pritom budou splnovat podminky GP, pak se timto
rusenim vskutku nikdo zabyvat nebude. Jinak je to na prestupek ...

CTU a nejen oni (dnes ma vybaveni vskutku kde-kdo) prirozene merit umi ...A s
cejchovanim bych to nezkousel,hi.
Neco jineho je, ze maji, alespon zatim, svych starosti dost a navic vcelku
nedostatek pravomoci ...

S pozdravem .... Jirka