staroffice + kde + cestina

Linux linux na krnov.cesnet.cz
Středa Červen 23 11:00:19 CEST 1999

Mam SuSe 6.1, prostredi KDE. Cestina mi funguje v tomto prostredi
vyborne.
Problem mam s programy typu StarOffice. Stahl jsem si  czech vektorove
fonty
ISO 8859-2, nainstaloval a zapsal radek do XF86Config
:FontPath"/usr/X11R6/lib/X11/fonts/iso88592/Type1" .

Dale jsem pouzil  klavesnici s nucenou lokalizaci ForcedIM. Po instalaci

jsem zprovoznil dle navodu cz a us prepinani a dale jsem napsal do
souboru v
domovskem adresari .xinitrc radek export XLIB_FORCED_I18N=1. Prepinani
klavesnic je OK, ale v aplikacich typu SO5 mi ceske znaky nejdou.
Nevite,
kde je chyba ?

Diky.

David Mizera