OT: mail routing

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Červen 23 12:05:51 CEST 1999

> prepacte ze este rozvijam tento thread, ale v suvislosti so smerovanim posty
> mam jeden pre mna dost nepochopitelny problem...
>
> v DNSku vyzera domena napriklad takto:
>
> @
> 	IN	NS	ns1
> 	IN	NS	ns2
>
> 	IN	MX	50 mx.domena.sk
                                       ^
                                        tu chyba este bodka

> [...]
> spadne.. okej.. stane sa.. ale co je zaujimave, tak pri pokuse o telnet
> mx.domena.sk 25 ma pripoji na adresu ktora zodpoveda hodnote ns1 co je nas
> hlavny nameserver, a ktory nema s postou pre danu domenu nic spolocne..
> nechapem ako prisiel k tomu, ze sa ma obratit tam... a pise potom do mailu
> ktory vrati: "Local config error", "MX loopback to me" a podobne.. v FAQ
> sendmailovskych som sa docital, ze treba povolit prijimanie pre danu domenu na
> stroji, ale to je spatne, pretoze s tou postu ten server nema nic spolocne..

To veru neviem, pokial je vsetko ok.

> este jednu otazocku, ak priradim zaznam s vyssou prioritou, cize chcem robit
> "backup" mail server, kde bude cakat posta pre domenu, kym sa primarny mail
> server nenahodi, treba na "backup" masine nieco konfigurovat, povolovat? v
> sendmail.cw urcite nie, pretoze to nebudu lokalny uzivatelia...

ked uz tak s mensou prioritou, co znamena vyssie cislo.
a treba tam povolit relay pre tie domeny ktore ma drzat u seba

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/