ATI RAGE 128 (MAGNUM)

zapletal na alfa-spss.upol.cz zapletal na alfa-spss.upol.cz
Středa Červen 23 14:12:19 CEST 1999

Dobry den,

 mam nasledujici problem s mym novym hardwarem:

 - zakladni deska GIGABYTE686 ATX APG, 128MB SDRAM (1xDIMM)
 - pevny disk WD18,3GB 7200rpm, UDMA 66
 - grafika ATI MAGNUM 32 SGRAM AGP (*)
 - monitor ADI PV 5P+ 17palcu
 - procesor iP Celeron 366Mhz, CDROM BTC 44x max

 Pokusil jsem se instalovat RedHat 6.0 Linux. Pri instalaci se mi pri
prepnuti konzoly "natvrdo" kousne pocitac. Vetsinou ne hned po prvnim
prepnuti, ale treba az napotreti (napoctvrte), ale zamrznuti me
nemine.

 Nainstaloval jsem tedy RH6 aniz bych prepinal konzoli. Zjistil jsem,
 ze
se mi pocitac nekdy kounse, pokud jsou na obrazovce nejaka textova
menu a dialogy. Vypada to na grafickou kartu, protoze po nastaveni
Xwindow (pouzil jsem Standartni VGA adapter) se pri pokusu "Probe"
pocitac taktez kousne.

 Pokousel jsem se zkompilovat nove jadro, ale byla to moje prvni
 kompilace,
a zkoncila tragicky (prepsal jsem si nechtene boot disk RedHatu a nove
jadro samozrejmne nefungovalo).

 Myslim si, ze je to grafickou kartou, protoze pri kousnuti se na
 obrazovce
objevi cerny pruh. Pokousel jsem se vselijak nastavovat BIOS, ale
bezuspesne.

 Co mam delat?

 Dekuji za odpoved

     Lukas.Zapletal na seznam.cz