Dokumentace k INN-2.2

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Středa Červen 23 12:11:05 CEST 1999

	Zdravim,

	nevali se nekde v ucelene forme dokumentace k INN-2.2?
Nasel jsem jen k C-News nebo je to rozprskano po spousta html
strankach. Potrebuji si vyrobit soukromou net-newsovou sit a pohrbit
starej dobrej FIDO system a MS Exchange se mi jevi jako kanon na
vrabce za cenu mezikontinentalni strely.

		Majkl (majkl na tesnet.cz)

PS: Ohledne diskuse na mikrovlny. Merit to umi kde kdo. CTU je to
do znacne miry jedno. Prokazovani a mereni (zvlaste jeli v dane
lokalite vice spoju ruznych firem a systemu) je tak drahy a dlouhy,
ze naklady na to nepokryji ani udelene pokuty. :-)
Dokud se nezmeni zakon o telekomunikacich a na to navazujici veci,
tak bude klid. A pak se stejne u vetsiny slusnych systemu da na
dalku vysilaci vykon zmenit.
Co se radaru policie tyce. Musi byt homologovane a kalibrovane,
platnost kalibrace radaru je tusim 2 roky. Na pozadani musi cajt
predlozit platny kalibracni list s datumem do kdy kalibrace plati
a za jakych podminek. Spravne by primo na radaru mohla byt nalepka
Platnost kalibrace do X.Y.Z. Nema-li papir k dispozici,
tak s podekovanim za informativni udaj o dosazene rychlosti
odjizdim. O fotografiich netreba vubec diskutovat, auto je moje,
ale ridil ho nekdo jiny a nepamatuji si kdo.