rootovani pres winproxy

mico na mico.pobox.sk mico na mico.pobox.sk
Středa Červen 23 16:06:15 CEST 1999

> Mohu potvrdit - WinProxy není "nic víc", ne3/4 proxy == 3/4ádný transparentní
> poístup není mo3/4ný. Kdyby tam byl WinRoute, bylo by to jiné (veetni ceny :-).

No, o WinProxy by som skor povedal ze je nejake kvazi-nieco co chce
byt (a snazi sa tvarit ako) proxy, pretoze nasledovne sa regulerne
proxy spravat nemoze ...

From: "Ing. Pavel Kuncl" <winproxy na winproxy.net>

     WinProxy nebere HTTP hlavicku v uvahu.

     Pro WWW stranky, ktere nechcete, aby se cachovali (casta aktualizace
     apod.) zadejte toto:

  Cache / TTL based on URL: 0 na http://www.pobox.sk/*

  Stranku Cache najdete v Admin konfiguraci WinProxy.

     Lokalni diskova cache WWW prohlizecu nastavte na minimum.

					mico