MySQL cache

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červen 23 18:08:08 CEST 1999

Ahoj,

narazil jsem na problém s MySQL 3.22.23b. Po úspěšném překladu src.rpm pro
češtinu a instalaci, jsme začali převádět naši databázi z cp1250 na il2. To šlo dobře.
Problém byl v tom, že server to celé načetl do paměti a na disku se změny vůbec
neprojevily.
Nedá se nějak ovládat doba (bylo to spolehlivě víc než 15 minut a nic), po kterou se to
kešuje, resp. je možné donutit mysqld, aby to uložil na disk. Hledali jsme v
dokumentaci, ale moc moudří z toho nejsme.

Jak na to?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe